business-(1)

سرمایه گذاری

در بانک های ترکیه

vandalife

سرمایه گذاری

از طریق ایجاد اشتغال در ترکیه

22_32,5_folkartincity_revize_con

سرمایه گذاری

از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری و یا آورده نقدی به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا و یا معادل آن به ارزهای دیگری به مانند یوروُ پوند و … این آورده مالی برای راه اندازی کسب و کار در ترکیه باید به تایید وزارت صنعت و فناوری ترکیه رسیده باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک و یا اموال غیر منقول به مبلغ و ارزش ۲۵۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا و یا معادل آن به ارزهای دیگر که سرمایه گذار ملزم است در سازمان ثبت اسناد و املاک ترکیه به ثبت برساند و همچنین اجازه انتقال و یا فروش اموال غیر منقول را به مدت سه سال نخواهد داشت.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر از شهروندان کشور ترکیه که به تایید وزارت خانواده، کار و امور اجتماعی ترکیه رسیده باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق سپرده گذاری در بانک های دولتی و یا خصوصی ترکیه با حداقل مبلغ و سرمایه ی ۵۰۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا و یا معادل آن به ارزهای دیگر که به تایید شورای عالی نظارت بر بانک های ترکیه رسیده باشد. لازم به ذکر است که زمانی که سپرده گذاری انجام گرفت نمی توانید به مدت ۳ سال سپرده خود را از بانک خارج نمایید.

thumbs_b_c_ddc5bbd88076de8a665bfe58a5bdfcf9

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید یکی از اوراق مشتقه به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا یا ارزهای دیگر به مانند خرید اوراق قرضه دولتی که به تایید وزارت دارایی و خزانه داری رسیده باشد. البته که سرمایه گذاری که اقدام به خرید اوراق قرضه دولت ترکیه می نماید تا مدت ۳ سال نمی تواند این اوراق را واگذار نماید.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق سپرده گذاری به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا یا معادل آن به ارزهای دیگر در صندوق سرمایه گذاری مشارکت در کارآفرینی که به تایید شورای نظارت بر بازار سرمایه رسیده باشد و البته که به مدت سه سال سرمایه گذار نمی تواند در آن مبلغ دخل و تصرف نماید.

  • اگر شما بتوانید از طریق سرمایه گذاری اقدام به اخذ پاسپورت ترکیه نمایید می توانید از مزایای تجاری آن استفاده نمایید. به عنوان مثال یک شهروند ترک می تواند بدون این که محدودیتی داشته باشد تجارت نماید. این در حالی است که بعد از خروج آمریکا از برجام بسیاری از شهروندان ایرانی که به تجارت مشغول بودند در حواله و جابه جایی پول و ارز با مشکلات بسیاری مواجه شدند. این در حالی است که زمانی که فرد شهروند کشور ترکیه باشد به راحتی می تواند به این مبادلات با همه جای دنیا اقدام نماید.
  • سرمایه گذاری در ترکیه و به دنبال آن اخذ پاسپورت ترکیه، شما را به عنوان شهروند ترکیه مطرح می کند. شهروند ترکیه بودن به معنی این می باشد که شما می توانید از کلیه مزایای مربوط به یک شهروند ترک به مانند دریافت تسهیلات ویژه، وام های بانکی با نرخ بهره مناسب، افتتاح حاب های شخصی و استفاده نمایید.
  • شما به عنوان سرمایه گذار در ترکیه می توانید اقدام به افتتاح حساب های بین المللی نمایید. به این دلیل که دارندگان پاسپورت ترکیه از حمایت های تجاری مناسبی برخوردار هستند.
  • با اخذ شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری فرد می تواند در عرصه های تخصصی بازرگانی بین المللی فعالیت نماید. مثلا با اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در ترکیه می توانید اعتبارات اسنادی(LC) و یا سوییفت باز کنید و از این طریق ترنسفر پول بین المللی در حساب خود دریافت کنید.
  • با اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در ترکیه برای ایرانیان مقیم کشور ترکیه امکان اخذ ویزای شینگن به راحتی میسر است. همان طور که ذکر گردید شما با دارا بودن پاسپورت کشور ترکیه به ۱۰۷ کشور بدون ویزا می توانید سفر کنید.
  • با اخذ شهروندی ترکیه از طیق سرمایه گذاری، شخص می تواند به راحتی ویزای ۱۰ ساله آمریکا را بگیرد.
  • با اخذ شهروندی ترکیه فرد می تواند به عنوان یک شهروند ترک در شغل های دولتی در ترکیه مشغول به کار باشد.
  • بهرمندی از بیمه های ویژه عمومی

ترکیه را می توان جزء کشورهایی به حساب آورد که بیشترین جذب سرمایه گذاران خارجی را به خود اختصاص داده است. سرمایه گذاران ایرانی که در کشورهای خارجی به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس سرمایه گذاری کرده بودند به خصوص در کشورهای حوزه خلیج فارس و امارات متحده عربی به دلیل خروج آمریکا از برجام با مشکلات عدیده ای روبه رو شدند به مانند بسته شدن حسابهایشان، توقیف اموالشان و .

این درحالی است که در طی ۱۰۰ سال گذشته در رابطه با اتباع کشورهای خارجی در ترکیه نه حسابی بلوکه شده و نه این که اموالی توقیف گردیده است. و البته که ایرانیان توانسته اند بدون این که مشکلی داشته باشند در کشور ترکیه به فعالیت های تجاری بپردازند. و هیچ گونه گزارشی مبنی بر بلوکه کردن اموال ایرانیان و بستن حساب های سرمایه گذاران ایرانی در ترکیه گزارش نگردیده است. به این دلیل که در کشور ترکیه قوانین حقوقی و ساختارهای قضایی و دموکراتیک بسیار قوی و منظمی وجود دارد که امنیت سرمایه گذاری در ترکیه را همپای کشورهای اروپایی تضمین می نماید.

بهترین مشاوره
راه اندازی کسب و کار,اقامت و اخذ شهروندی,سرمایه گذاری,خرید ملک
در ترکیه

این درست است که کشور ترکیه تا زمان حاضر نتوانسته است به عضویت اتحادیه اروپا در بیاید ولیکن با توجه به این که شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ترکیه ایجاد شده است. از معافیت های مالی برای سرمایه گذاران خارجی در ترکیه گرفته تا اعطای تسهیلات ویژه و شهروندی ترکیه.

بر اساس قانون ماده ۳۱ شماره ۶۴۵۸ موصب مورخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸، دولت ترکیه شرایط جدیدی را برای سرمایه گذاری در ترکیه و اقامت اعلام نمود که سرمایه گذاران خارجی از این طرق می توانند پاسپورت کشور ترکیه را اخذ نمایند و شهروند کشور ترکیه به شمار آیند.

  • اخذ شهروندی از طریق حداقل سرمایه گذاری در ترکیه به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا یا معادل آن به ارزهای دیگر به مانند یورو، پوند و ، با کسب تاییدیه از سازمان نظارت بر استانداردهای ترکیه که از سوی وزارت صنعت و فناوری ترکیه صادر می گردد.
01
02
نکات زیر را در مورد خرید ملک حتما در نظر داشته باشید

نکات زیر را در مورد خرید ملک حتما در نظر داشته باشید

  • اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک و یا املاک غیرمنقول به ارزش حداقل ۲۵۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا و یا معادل ارزی آن. البته لارم به ذکر است که املاک زیر می بایستی در سازمان ثبت اسناد املاک ترکیه که به تایید وزارت محیط زیست و شهرسازی ترکیه ثبت شده باشد. و همچنین در سند ذکر گردیده باشد که ملک خریداری شده به مدت ۳ سال قابل انتقال یا فروش به شخص دیگر نمی باشد.
زندگی و خرید ملک در استانبول

زندگی و خرید ملک در استانبول

  • اخذ شهروندی ترکیه از طریق سپرده گذاری بانکی با حداقل مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا یا معادل ارزی آن در یکی از بانک های دولتی و خصوصی ترکیه که مورد تایید سازمان نظارت بر بانک های ترکیه می باشد. البته که سرمایه گذار یا همان شخص سپرده گذار باید متعهد شود که به مدت ۳ سال نمی تواند در سپرده گذاری خود دخل و تصرف نماید.
03
04
زندگی و خرید ملک در ازمیر ترکیه

زندگی و خرید ملک در ازمیر ترکیه

  • اخذ شهروندی از طریق خرید اوراق قرضه دولتی به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا و یا معادل آن که توسط وزارت دارایی و خزانه داری ترکیه تایید شده باشد. و همچنین شخص متعهد می گردد که به مدت ۳ سال نمی تواند اوراق را واگذاری نماید و یا به فروش رساند.

  • اخذ شهروندی از طریق افتتاح سپرده و یا خرید سهم مشارکت به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا یا معادل آن به دیگر ارزها در صندوق سرمایه گذاری اموال غیر منقول و یا صندوق سرمایه گذاری مشارکت در کارآفرینی که به تایید شورای نظارت بر بازار سرمایه رسیده باشد. البته شخص به مدت ۳ سال نمی تواند در سهم و یا سپرده خود هیچ گونه دخل و تصرفی نماید.
05
درباره ما
دفتر
دفتر ترکیه

مقایسه آگهی ها

مقایسه